ROYALE TONGKAT ALI PLUS
360MG LUAR BIASA

ADAKAH ANDA RISAU TENTANG
SITUASI DI BAWAH:

Risau dengan prestasi sekarang?

Anda WAJIB baca sampai habis.
Bila umur dah makin meningkat,
mana hilang KUASA KUDA
yang Anda banggakan dulu ?
Mana POWER LELAKI Anda ?

Kebanyakkan Lelaki sekarang
sudah bermasalah akibat
terdedah dengan aktiviti
yang tidak sihat seperti
makan makanan segera, beronani,
tidak bersenam
dan merokok,
menyebabkan kesan buruk berlaku
pada penjagaan badan dan zakar Anda!

Tahukah Anda, DUDUK LAMA
boleh lemahkan PRESTASI” Anda ?!

SOALAN:
Berapa lamakah Anda duduk :
Di tempat pejabat ?
Di dalam kereta ?
Di atas motosikal ?

Tu baru sembang bab DUDUK,
belum masuk lagi bab pilihan makanan, gaya hidup sihat dan senaman.
Ini merupakan faktor utama
kepada saluran darah yang
tersumbat dan sempit,
mengakibatkan pengaliran darah
ke zakar menjadi tidak aktif.

Ini boleh mendatangkan
kesan buruk terhadap Anda :
Anda kena terima KENYATAAN,
zaman kita sekarang
bukan macam zaman dulu.
Makan makanan yang tak sihat,
jenis tak pantang.
Semua ikut sedap mulut.
Beza dengan orang dulu-dlu,
Kalau orang dulu-dulu pun dah amalkan
herba dan akar kayu sebagai
makanan tambahan untuk badan,
Anda ada ?

Sebab itu Anda dah kena
amalkan amalan sihat.

Jadikan pengambilan supliment harian
ini sebagai benda WAJIB
untuk kesihatan LELAKI.

WAJIB AMBIK UNTUK
PERKASAKAN DIRI ANDA!

Tak kan nak tunggu
ISTERI
yang suruh belikan
sebab Dia tahu Anda LEMAH,
baru menyesal nak cari ?
PERKASA KAN KEMBALI
KEJANTANAN ANDA !
Kami perkenalkan Anda
dengan supliment khas untuk LELAKI.

MEMPERKENALKAN

Royale Tongkat Ali Plus,
supliment penjagaan Lelaki Terbaik
memberikan kesan optimum
kepada penggunanya.

Supliment ini mengandungi bahan utama
iaitu TONGKAT ALI, mempunyai bahan
aktif yang memberikan extra tenaga
untuk aktiviti harian dan beraksi
dengan yang tersayang.

Bagaimanaboleh membantu?

Ianya 360mg, bukan macam
yang
ada di pasaran
– hanya 100mg
atau paling tinggi pun 300mg.

Sebab apa supliment lain
bawah dari 360mg?
Sebab Tongkat Ali ni mahal.
Letak sikit saja dah claim
sebagai produk Tongkat Ali.
(Kopi pun buh tongkat ali, tapi sikit ja laa…)

Kalau mahal,
mana boleh letak banyak-banyak…
Macam mana nak untung?
Logik tak??”

Tapi tidak dalam
Royale Tongkat Ali Plus

Sebab dalam setiap capsule
ada 144mg Tongkat Ali
(dua kali ganda dari jenama
lain yang gah di iklan)
dan 6 lagi herba tambahan
lain yang terbukti POWER.
Sangat berbeza dengan produk di
luar sana, ramai yang “GIVE UP”
bila beli supliment LELAKI lain
di pasaran, bila makan
tak ada rasa kesan.
(mungkin Anda pernah cubakan??)

Bila tanya seller, dia suruh
makan 4-5 biji sehari.
Kononnya itulah cara yang betul.
Jenuh laa nak telan.
Dah laa harga mahal.
Ini pengalaman yang kami lalui…

Sebab itu Royale Tongkat Ali Plus
ini berbeza, dari bahan dia saja
dah lebih dan menandingi
apa yang ada di pasaran !
Inilah khasiat Anda akan dapat dari
Royale Tongkat Ali Plus,
Barulah bertenaga dan
rasai nikmat yang berkualiti !
Dalam Royale Tongkat Ali Plus
mengandungi 144mg Ekstrak Tongkat Ali.
Ekstrak adalah kaedah dimana
hanya khasiat sahaja diambil
untuk dijadikan supliment.

Teknologi Ekstrak ini menjadikan
Royale Tongkat Ali Plus 100% lebih
berbaloi
dan berkhasiat berbanding
produk lain. Rata-rata produk
Tongkat Ali di pasaran disediakan
dalam serbuk kisar.


Apa beza KISAR dengan EKSTRAK ?

Serbuk Kisar Tongkat Ali

Ekstrak Tongkat Ali

Jika dilihat pada mata kasar,
nampak tiada beza kedua-duanya
tapi ianya tidak sama!

Bahan herba yang dikisar
apabila dimasukkan ke dalam air,
tidak akan dilarut.
Berbeza dengan herba yang di ekstrak,
100% mudah dilarut ke dalam air.
Jadi, apa KESAN nya
terhadap badan Anda?
Sebab itu, kami sangat menitikberatkan
kualiti sebagai keutamaan kami
untuk Royale Tongkat Ali Plus.
Anda pasti akan lebih berpuas hati !
Kebanyakkan produk untuk Lelaki
di pasaran, akan ada yang minta
bancuh sikit sahaja, kadang
separuh sahaja dan sebagainya.
Konon zakar akan
naik mencanak katanya.

KENA HATI-HATI,
takut ada bahan
TERLARANG
dan BAHAYA !

Bahan terlarang ini bahaya,
dia akan naikkan denyutan jantung
dan akan “pump” darah laju,
itulah sebab zakar boleh naik mencanak.

Tapi bila dah sampai “pump” ke
kepala zakar hingga pecah salur darah
dikepala,
boleh mengakibatkan (stroke)
atau boleh kena serangan jantung.

Sebab itu PENTING produk
kena dapat kelulusan KKM,
bukan cakap saja lulus KKM.
Mesti kena ada hologram dekat kotak tu.
BUKTI TANDA LULUS KKM.

Produk ini berdaftar dengan
Agensi Regulatori Farmasi Negara
(Kementerian Kesihatan Malaysia)


Nombor Rujukan : MAL07031109T
 
100% Selamat Diamalkan &
Tiada kesan sampingan
Royale Tongkat Ali Plus memang mendapat kelulusan KKM dan Halal JAKIM, ini paling penting untuk kita tahu apa yang kita makan ni SELAMAT dan HALAL, bukan benda-benda mengarut yang boleh membahayakan kesihatan.

Dengan penggunaan Anda tidak perlu risau untuk

BAGAIMANA CARA MENGUNAKAN

Dalam Royale Tongkat Ali Plus ada 30 biji kapsul. Kami syorkan Anda ambil SEBIJI SEHARI. Jika Anda rasa perlu tambahan, MAXIMUM 2 BIJI sahaja sehari.

Bukti Keberkesanan

Tuan Khairi sebelum ini berasa lemah dan tidak bertenaga akibat kerja sepenuh masa. Alhamdulillah, selepas menggunakan Royale Tongkat Ali Plus, Tuan Khairi rasa lebih bertenaga dan dapat beraksi lebih lama bersama isteri tercinta.

Ini kisah Tuan Alex sebelum ini hadapi masalah lemah badan dan tidak bersemangat untuk beraksi. Selepas menggunakan Royale Tongkat Ali, Tuan Alex rasa bertenaga untuk melakukan tugas harian dan beraksi dengan yang tersayang.

Apa lagi kata pengguna

“Tahan lama dan isteri makin suka dan sayang. Saya sangat puas hati menggunakan Royale Tongkat Ali ini.”

“Tahan lama dan isteri makin suka dan sayang. Saya sangat puas hati menggunakan Royale Tongkat Ali ini.”

5/5
En Farid
Pengguna

“Alhamdullilah. Saya sudah mengamalkan Royale Tongkat Ali dari dulu lagi. Saya memang puas hati dengan produk ini. Akan saya rekomen dekat kawan-kawan saya.”

5/5
Hj Mansor
Pengguna

“Saya pakai 30minit sebelum beraksi. Memang jadi dari ketahanan bersama dan isteri sangat puas. Cadang saya nak repeat order. “

“Saya pakai dah 30minit sebelum beraksi. Memang jadi dari ketahanan bersama dan isteri sangat puas. Cadang saya nak repeat order. “

5/5
En Azlan
Pengguna

Dan ramai lagi yang telah gembira dan sihat macam muda-muda dulu…

Berapa Harga

Harga pasaran di farmasi

Kami jual Ring dan Pemikat &
Meditox Joint Patch pada

Tapi untuk Anda

PERCUMA jaa..

Jika Anda nak lebih JIMAT atau nak REPEAT ORDER sebab berpuashati
dengan Royale Tongkat Ali,

Kami tawarkan Anda

Semua ini kami bagi KHAS UNTUK ANDA
jika buat pembelian sekarang.
Ya, sebab esok belum tentu lagi ada Hadiah Exclusive dari kami.

Rebut PAKEJ TRIPLE SPECIAL hari ini,
sementara stok masih ada !

Promosi ini akan tamat pada bila-bila masa sahaja..
Jika anda gagal buat pembelian, itu tandanya

PROMOSI DAH TAMAT !

Kami sediakan NUMBER TRACKING
khas untuk pembeli,
Sila semak NUMBER TRACKING
parcel Anda.

Pelanggan

NVMYADASIS00141233
Zul ahmad bin gagah
NVMYADASIS00115772
Abd Mutalib
NVMYADASI000054764
Nor hasma
NVMYADASI000054732
SITI AISAH BT.AHMAD
NVMYADASI000054729
Fikri
NVMYADASI000054728
Zulaiha Ibrahim
NVMYADASI000054727
Fiza
NVMYADASI000054724
Che Asa bt Othman
NVMYADASI000054723
Norraiza bte ngah
NVMYADASI000054721
FARIDAH BINTI TAIB
NVMYADASI000054720
Sayedhashim b sayed ebrahim
NVMYADASI000054719
Suria hassan
NVMYADASI000054718
Zakaria Abdul
NVMYADASI000054717
Rosita Binti A.Samat
NVMYADASI000054716
Nornayni
NVMYADASI000054715
Soleh
NVMYADASI000054714
Rosnah
NVMYADASI000054713
Ismail Hassan
NVMYADASI000054712
Nazri b mohammad
NVMYADASI000054763
Norini Bt Othman
NVMYADASI000054762
Malek bin Wahab
NVMYADASI000054711
Zamrina binti Abdul razak
NVMYADASI000054710
Noraini binti long
NVMYADASI000054709
Rodziah juhari
NVMYADASI000054708
Harwin
NVMYADASI000054707
Roszilahwati Ramli
NVMYADASI000054706
Rohani Tan
NVMYADASI000054705
Hamidah binti yacob
NVMYADASI000054704
Zaini bin Abd Raziz
NVMYADASI000054703
NORLIDAH IBRAHIM
NVMYADASI000054702
Rozimah binti Abu Bakar
NVMYADASI000054701
Norhafiz hariz
NVMYADASI000054700
ZARINA MAN
NVMYADASI000054761
Mohd hafiz
NVMYADASI000054699
Hasnida bt mohammad yusup
NVMYADASI000054698
MOHD YUSOF BIN OMAR
NVMYADASI000054697
Zarinah Rahmad
NVMYADASI000054696
MOHD SANI ZAKARIA
NVMYADASI000054695
Anuar bin Md Ali
NVMYADASI000054734
raftahana bt abu
NVMYADASI000054760
MOHAMMED NAJMI BIN SHAMSUDIN
NVMYADASI000054691
SAIDATUL FARIDAH BINTI MOHAMED IZHAR
NVMYADASI000054690
Naemah Zakaria
NVMYADASI000054689
Siti Rosmina binti Abd Rahim
NVMYADASI000054688
Amran bin Omar
NVMYADASI000054687
Bala
NVMYADASI000054758
NORSIAH BT MOHAMAD
NVMYADASI000054686
Salbiah Hassan
NVMYADASI000054685
MOHD FAISAL BIN SAIDI
NVMYADASI000054684
Rahim bin ali
NVMYADASI000054683
Muhd Iruwan Bin Yusof
NVMYADASI000054682
Zainon Bin Sudin
NVMYADASI000054681
Mohd.asyif
NVMYADASI000054680
MOHD ZAMIN BIN ALI OTHMAN
NVMYADASI000054679
NOORBANI BT CHE AMAT
NVMYADASI000054678
Salehuddin bin Ahmad
NVMYADASI000054677
NOORAZREEN BTE MD [email protected] SALEH
NVMYADASI000054676
Nadesan Kuppan
NVMYADASI000054757
Hanani binti Husen
NVMYADASI000054675
Hamidah Baharun
NVMYADASI000054674
abdul. hamid bin awang
NVMYADASI000054673
Ahmad bin Ibrahim
NVMYADASI000054672
Azlin bin Zainal
NVMYADASI000054671
RAMLY BIN AHMAD
NVMYADASI000054670
MD SHAH BIN MD LAZIN
NVMYADASI000054669
Saadah amin
NVMYADASI000054668
Omar
NVMYADASI000054733
Zulkarnain Bin Dollah
NVMYADASI000054667
SUKURIAH BINTI CHE BEDOLAH
NVMYADASI000054666
RATIAH BINTI ABDULLAH
NVMYADASI000054665
NURUL IZZAH NAZURAH BINTI MOHD NAPIS
NVMYADASI000054664
ZAKARIA BIN KASIM
NVMYADASI000054663
Ayu Rahim
NVMYADASI000054662
Mokhtar Shukor
NVMYADASI000054661
nurazizah bt kamarudin
NVMYADASI000054660
Faten Syuhaidah Bt Zulkifly
NVMYADASI000054659
Mohd Nazreen bin Daud
NVMYADASI000054658
Abd.wahab bin Merah
NVMYADASI000054657
Norazila takurohanullah
NVMYADASI000054756
Mohamad Afif Bin Che Jamil
NVMYADASI000054656
marimar
NVMYADASI000054655
AHMAD ELYSAL BIN OTHMAN
NVMYADASI000054654
Karim bin sari
NVMYADASI000054653
Mohd Ismail b. Abd Razak
NVMYADASI000054755
NOR HAYATI BINTI ABDUL MANAP
NVMYADASI000054651
Zulreal bin azrai
NVMYADASI000054652
Khairul anuar b mohamad
NVMYADASI000054650
Abdullah Shohimi Bin Shafiee
NVMYADASI000054754
MUSTAFA BIN ABDUL.HAMID
NVMYADASI000054649
Nor Azizi Bin Manap
NVMYADASI000054753
Abdul Aziz b Zainuddin
NVMYADASI000054648
Rozaila Ramli
NVMYADASI000054731
Hambali bin Shafie
NVMYADASI000054647
Hamizan Bin Jusdi
NVMYADASI000054646
Mr Jack
NVMYADASI000054645
NOOR IZWAN BIN JANTAN
NVMYADASI000054644
Mohamad azrul bin mohd zalani
NVMYADASI000054643
Mohd fauzi Bin Mohd Ghazali
NVMYADASI000054642
Izo Mohd
NVMYADASI000054641

Soalan Yang Paling Popular Ditanya (FAQ)

Royale Tongkat Ali Plus merupakan supliment kapsul makanan yang diperkaya dengan Radix Eurycoma Longifolia, Radix Alomorphia Malaccensis, Tuber Coleus Tuberosus, Folium Fagree Fragrans, Radix Acorus Calamu, Herb Vitex Longisepala dan Rhizome Zingeber Cassumunar yang dirumus khas.

Ya, Produk ini berdaftar dengan Agensi Regulatori Farmasi Negara (KKM) dengan nombor rujukan MAL07031109T

Antara keberkesanan Royale Tongkat Ali Plus ialah memberi tenaga tambahan dalam badan, meningkatkan pengeluaran hormon testoteron, menambahkan rangsangan seksual terhadap pasangan, meningkatkan tahap kesihatan badan dan kesuburan sperma lelaki.

Dalam Royale Tongkat Ali Plus, ada 30 biji kapsul. Saranan pengambilan 1 biji selepas sarapan pagi dan 1 biji selepas makan malam.

Sangat sesuai untuk yang lesu tak bertenaga, kurang nafsu syahwat, lemah tenaga batin dan mati pucuk.

Memang tiada kesan sampingan kerana khasiat gabungan 7 herba terbaik untuk pengguna. TAPI, untuk pesakit Jantung tidak digalakkan kerana khasiatnya bantu melancarkan darah. Tekanan darah yang laju dan kuat tidak dapat ditampung oleh salur darah pada jantung yang lemah.

Tongkat Ai sangat pahit sehingga kebanyakan orang tidak boleh meminumnya dengan kerap. Sebatian pahit di Tongkat Ali menurunkan gula darah, menjadikannya menyokong peraturan gula darah. Saranan terbaik ambil 1 biji kapsul selepas makan, jangan mengambil ketika perut kosong.

© 2020 Royale Tongkat Ali. All Rights Reserved.
Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...